| Lista zawiera pozycji 10. | ||
| pozycje 1-10 z 10, strona: 1 | ||
|
Tytuł: Etnocentryzm konsumencki . Produkty krajowe czy zagraniczne. | |
| Autorzy: Figiel Adam. Wydawca: PWE Stara cena: 40.00 PLN |
||
Promocja
Cena: 36.00 PLN |
||
|
Tytuł: Marketing międzynarodowy . | |
| Autorzy: Duliniec Elżbieta. Wydawca: PWE Stara cena: 59.90 PLN |
||
Promocja
Cena: 39.90 PLN |
||
|
Tytuł: Marketing międzynarodowy . Wybrane zagadnienia. | |
| Autorzy: Smalec Agnieszka. Wydawca: Uniwersytet Szczeciński |
||
Cena: 35.00 PLN |
||
|
Tytuł: Marketing przedsiębiorcy i menedżera | |
| Autorzy: Sztucki Tadeusz Wydawca: Placet Stara cena: 36.70 PLN |
||
Promocja
Cena: 29.40 PLN |
||
|
Tytuł: Międzynarodowe badania marketingowe. | |
| Autorzy: Karcz Kornelia. Wydawca: PWE Stara cena: 54.60 PLN |
||
Promocja
Cena: 9.90 PLN |
||
|
Tytuł: Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym. | |
| Autorzy: Bartosik-Purgat Małgorzata. Wydawca: PWE Stara cena: 45.90 PLN |
||
Promocja
Cena: 19.90 PLN |
||
|
Tytuł: Przedsiębiorstwo na rynku globalnym | |
| Autorzy: Schroeder Jerzy, Śliwiński Rafał red. Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Stara cena: 33.00 PLN |
||
Promocja
Cena: 29.70 PLN |
||
|
Tytuł: Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych. | |
| Autorzy: Wiktor Jan W., Chlipała Paweł red. Wydawca: PWE Stara cena: 54.90 PLN |
||
Promocja
Cena: 49.40 PLN |
||
|
Tytuł: Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego. | |
| Autorzy: Gwiazda Adam. Wydawca: Marszałek Stara cena: 30.00 PLN |
||
Promocja
Cena: 27.00 PLN |
||
| pozycje 1-10 z 10, strona: 1 |