Lista zawiera pozycji 4. | ||
pozycje 1-4 z 4, strona: 1 |
![]() |
Tytuł: Analiza i funkcjonowanie rynku. Ćwiczenia i zadania. | |
Autorzy: Rosa Grażyna, Smalec Agnieszka, Sondej Tomasz. Wydawca: Uniwersytet Szczeciński Stara cena: 30.50 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy. | |
Autorzy: Dziekoński Michał, Kozielski Robert. Wydawca: Nieoczywiste Stara cena: 59.00 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Plan marketingowy . | |
Autorzy: Wood Marian Burk. Wydawca: PWE Stara cena: 60.90 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym. | |
Autorzy: Mazurkiewicz Ludwik. Wydawca: PWE Stara cena: 42.00 PLN |
||
![]() ![]() |
||
pozycje 1-4 z 4, strona: 1 |