Lista zawiera pozycji 119. | ||
pozycje 1-10 z 119, strona: | ![]() |
![]() |
Tytuł: Aktywność promocyjna polskich miast. | |
Autorzy: Brańka Sebastian. Wydawca: edu-Libri Stara cena: 75.00 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Amerykański mit, polski konsument, czyli reklamowe oblicza Ameryki. | |
Autorzy: Szymkowska-Bartyzel Jolanta. Wydawca: Uniwersytet Jagielloński |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Angielski w marketingu, promocji i reklamie. | |
Autorzy: Dietrich Malwina, Fandrejewska Alicja. Wydawca: Poltext Stara cena: 49.90 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Autopromocja . Pokaż, na co cię stać - szefowi, podwładnym i klientom. | |
Autorzy: Kleiman Jessica, Cooper Meryl Weinsaft. Wydawca: Helion |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Autopromocja czyli jak wykorzystać swoje atuty. | |
Autorzy: Ottl Christine, Harter Gitte. Wydawca: RM Stara cena: 24.99 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Crowdsourcing . Jak angażować konsumentów w świat marek. | |
Autorzy: Kasprzycki-Rosikoń Jan, Piątkowski Jacek. Wydawca: Helion Stara cena: 37.00 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Doskonałe Public Relations. | |
Autorzy: Barlik Jacek. Wydawca: Poltext Stara cena: 54.90 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Dylematy wizerunku instytucji publicznej. | |
Autorzy: Golinowski Janusz Wydawca: Aspra-JR Stara cena: 39.90 PLN |
||
![]() ![]() |
||
pozycje 1-10 z 119, strona: | ![]() |