Lista zawiera pozycji 13. | ||
pozycje 1-10 z 13, strona: | ![]() |
![]() |
Tytuł: Mapy drogowe produktu nowe podejście. | |
Autorzy: Lombardo C. Todd, McCarthy Bruce, Ryan Evan, Conners Michael. Wydawca: Helion Stara cena: 67.00 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Marketing produktów systemowych. | |
Autorzy: Żabiński Leszek red. Wydawca: PWE Stara cena: 54.90 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Marketing. Strategiczna reorientacja firmy. | |
Autorzy: Piercy Nigel. Wydawca: Felberg |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Metody innowacji produktu. | |
Autorzy: Rutkowski Ireneusz P. Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Stara cena: 49.90 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Metodyczne i kompetencyjne uwarunkowania rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwach przemysłowych | |
Autorzy: Rutkowski Ireneusz P. Wydawca: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Modele pomiaru jakości marketingowej produktów | |
Autorzy: Stobiecka Jadwiga Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie Stara cena: 52.00 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Produkty i marki w opini e-konsumentów | |
Autorzy: Kolny Beata, Kucia Michał, Stolecka Agata Wydawca: Helion Stara cena: 34.90 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Produkty nowej generacji. | |
Autorzy: Badora Aleksandra, Woźniak Leszek red. Wydawca: Difin Stara cena: 58.00 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Strategia produktu . | |
Autorzy: Mruk Henryk, Rutkowski Ireneusz P. Wydawca: PWE Stara cena: 28.00 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Strategie produktowe | |
Autorzy: Kusztelak Przemysław Wydawca: CeDeWu Stara cena: 64.00 PLN |
||
![]() ![]() |
||
pozycje 1-10 z 13, strona: | ![]() |