Lista zawiera pozycji 64. | ||
pozycje 1-10 z 64, strona: | ![]() |
![]() |
Tytuł: Centra usług w układach regionalnych. | |
Autorzy: Niedzielski Piotr, Łobacz Katarzyna red. Wydawca: Uniwersytet Szczeciński Stara cena: 42.00 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Droga Toyoty do doskonałości w usługach. | |
Autorzy: Liker Jeffrey K., Ross Karyn. Wydawca: MT Biznes Sp. z o.o. Stara cena: 74.90 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: E-konsument na rynku usług. | |
Autorzy: Szopiński Tomasz. Wydawca: CeDeWu Stara cena: 44.00 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Ekonomika usług . | |
Autorzy: Tokarz Anna. Wydawca: Uniwersytet Szczeciński Stara cena: 19.00 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Globalizacja sektora usług w Polsce. | |
Autorzy: Kłsiński Kazimierz A., Masłowski Andrzej. Wydawca: PWE Stara cena: 50.40 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Globalne i regionalne uwarunkowania nowoczesności przemysłu i usług. | |
Autorzy: Pyka Jan red. Wydawca: Akademia Ekonomiczna w Katowicach |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Innowacyjność usług biznesowych w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw. | |
Autorzy: Kuczewska Lidia, Nowacki Robert. Wydawca: PWE Stara cena: 54.90 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie. | |
Autorzy: Kaufman Ron. Wydawca: Studio Emka |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów. | |
Autorzy: Sułkowski Łukasz. Wydawca: Uniwersytet Łódzki Stara cena: 46.00 PLN |
||
![]() ![]() |
||
pozycje 1-10 z 64, strona: | ![]() |