Lista zawiera pozycji 55. | ||
pozycje 1-10 z 55, strona: | ![]() |
![]() |
Tytuł: Analiza i funkcjonowanie rynku. Ćwiczenia i zadania. | |
Autorzy: Rosa Grażyna, Smalec Agnieszka, Sondej Tomasz. Wydawca: Uniwersytet Szczeciński Stara cena: 30.50 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Badania jakościowe - metody i zastosowania. | |
Autorzy: Kaczmarek Mirosława, Olejnik Iwona, Springer Agnieszka. Wydawca: CeDeWu |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Badania marketingowe . Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku. | |
Autorzy: Mazurek-Łopacińska Krystyna red. Wydawca: PWN Stara cena: 99.00 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Badania marketingowe . Nowe metody badań i zastosowania. | |
Autorzy: Milic-Czerniak Róża red. Wydawca: Difin Stara cena: 60.00 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Badania marketingowe . Podstawowe metody i obszary zastosowań. | |
Autorzy: Mazurek-Łopacińska Krystyna red. Wydawca: Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu Stara cena: 42.00 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Badania marketingowe na rynku business-to-business. | |
Autorzy: Kaniewska-Sęba Aleksandra, Leszczyński Grzegorz, Pilarczyk Bogdan. Wydawca: Oficyna Ekonomiczna |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich. | |
Autorzy: Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena. Wydawca: Uniwersytet Łódzki Stara cena: 46.00 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Badania marketingowe w małej firmie . | |
Autorzy: Doman Don, Dennison Dell, Doman Margaret. Wydawca: Helion |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją. | |
Autorzy: Popławski Wojciech, Skawińska Eulalia red. Wydawca: PWE Stara cena: 64.90 PLN |
||
![]() ![]() |
||
![]() |
Tytuł: Badania marketingowe, metody, tendencje, zastosowania. | |
Autorzy: Mazurek-Łopacińska Krystyna red. Wydawca: Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu Stara cena: 49.00 PLN |
||
![]() ![]() |
||
pozycje 1-10 z 55, strona: | ![]() |