Lista zawiera pozycji 34. | ||
pozycje 1-10 z 34, strona: |
Tytuł: Czas na pieniądz tom 1 i 2 2003. | ||
Autorzy: Zarzecki Dariusz red. Wydawca: FUS Stara cena: 155.00 PLN |
||
Promocja Cena: 19.90 PLN | ||
Tytuł: Czas na pieniądz tom 1 i 2 2009. | ||
Autorzy: Zarzecki Dariusz red. Wydawca: Uniwersytet Szczeciński Stara cena: 131.00 PLN |
||
Promocja Cena: 59.90 PLN | ||
Tytuł: Czas na pieniądz tom 1 i 2 2010. | ||
Autorzy: Zarzecki Dariusz red. Wydawca: Uniwersytet Szczeciński Stara cena: 131.00 PLN |
||
Promocja Cena: 59.90 PLN | ||
Tytuł: Czas na pieniądz tom 1 i 2 2011. | ||
Autorzy: Zarzecki Dariusz red. Wydawca: Uniwersytet Szczeciński Stara cena: 125.00 PLN |
||
Promocja Cena: 29.90 PLN | ||
Tytuł: Determinanty wzrostu wartości przedsiębiorstwa. | ||
Autorzy: Urbańczyk Edward red. Wydawca: Uniwersytet Szczeciński Stara cena: 61.90 PLN |
||
Promocja Cena: 51.90 PLN | ||
Tytuł: Estymacja wartości godziwej. | ||
Autorzy: Jędrzejczyk Marcin. Wydawca: PWE Stara cena: 45.90 PLN |
||
Cena: 45.90 PLN | ||
Tytuł: Łańcuch tworzenia wartości dodanej przedsiębiorstwa | ||
Autorzy: Woźniak-Sobczak Barbara red. Wydawca: Akademia Ekonomiczna w Katowicach |
||
Cena: 56.70 PLN | ||
Tytuł: Metody oceny i prognoza kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa. | ||
Autorzy: Antonowicz Paweł. Wydawca: ODDK Stara cena: 178.50 PLN |
||
Cena: 149.90 PLN | ||
Tytuł: Nowe tendencje w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa tom I i II. | ||
Autorzy: Urbańczyk Edward red. Wydawca: FUS Stara cena: 52.00 PLN |
||
Promocja Cena: 9.90 PLN | ||
pozycje 1-10 z 34, strona: |